Spēļošanas metodes pieaugušo apmācībā - seminārs
Biedrība ALTUM 2024. gada 12. jūnijā ES mājā, Rīgā, Aspazijas bulvārī 28 rīkoja semināru “Spēļošanas metožu izmantošana pieaugušo apmācībā”
Tajā uzstājās nozares speciālisti un dalījās ar praktisko pieredzi un ieteikumiem.
Biedrības ALTUM un projekta vadītāji Dainis Olders un Ņina Priede iepazīstināja klātesošos ar DIGIBLEND projektā izstrādātajām divām spēlēm digitālo prasmju novērtēšanai un apmācībai – INFINITY un DIGIUP.
Ginta Salmiņa (Izglītojošo spēļu un metožu asociācija) informēja par aktuālajām tendencēm pieaugušo izglītībā.
Ģirts-Edvarts Stepiņš (Ventspils Zinātnes centrs VIZIUM) sniedza ziņojumu par spēļu nozīmi un to izveides pamatiem.
Rita Karpinska (Dienas centrs “Kastanis”) dalījās pieredzē par problēmām, risinājumiem un vajadzībām senioriem lietot digitālās ierīces.
Iveta Cīrule (Project Net) sniedza ieskatu digitālo prasmju un sociālās iekļaušanas tēmā.
Semināra diskusiju daļā dalībnieki aktīvi apsprieda andragoģijas metodi piesugušo izglītības nodrošināšanā.
Seminārs tika rīkots Erasmus+ projekta “DIGIBLEND | Improving adult digital literacy through innovative gamified blended learning” (“Digitālo prasmju uzlabošana pieaugušajiem ar spēļošanas apmācību metodēm”) nr. 2021-1-DE02-KA220-ADU-000035280 ietvaros.